tisdag 6 mars 2012

Boken i min hand


För en tid sedan besökte jag biblioteket och lät ögonen vandra längs bokryggarna. 'Stora boken om hunar' pockade på min uppmärksamhet. Det kunde väl inte vara sant? Jag drog ut boken och jo det var sant. 'Stora boken om hundar' skulle det vara ... Det är bara en av de skräckscenarion jag genomlevt på nätterna de senaste två veckorna. Jag har förställt mig böcker där sidorna lossnar, där pärmen är sladdrig, fotona mörka och rubrikerna felstavade.

Men inget av det stämde in! Boken var tjock och fin. Som en nyfödd baby skall vara.

Nu har jag den i min hand, kan bläddra, kan läsa, kan dofta. Vilken känsla! Samtidigt är jag arg över min uteblivna eufori. Jubla, dansa, skratta, tjoa, sitt inte där och känn dig tom! Men grejen är ju den att när man ger ut en bok på eget förlag så är nästan det största jobbet kvar när boken är tryckt. Det är då den skall säljas. Och ingen köper en bok som de inte vet om att finns.

Men nu vet du! Boken är klar och den går från och med i morgon att köpa från ett flertal bokhandlar (efter någon vecka hittar du den även på www.adlibris.com) eller så köper du den direkt av mig. Då blir jag glad! Boken kostar 37 € och frakt ingår i priset. Boken kommer direkt hem i din postlåda tillsammans med ett bankgiro och inga extra kostnader tillkommer. Smart va?

Beställ genom att meddela ditt namn och din adress till maria.osteraker(at)gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.