torsdag 15 november 2012

Bok på köpet

Snart närmar vi oss den tidpunkt på året när givmildheten formligen exploderar. Nu tycker jag ju i och för sig att vi kunde sprida ut givmildheten i vardagen över hela året, men visst är det väl kul med jul.

Har du någon som du vill ge min bok "Lev mer på mindre" till? Eller brukar du vanligtvis bara få tråkiga paket och vill ge boken till dig själv? Eller önska den av din man/fru/mor/far/syster/bror ...? Ja, då blir jag ju naturligtvis glad. (Jag är nog ganska glad ändå, så känn ingen press meddelade den usla försäljaren).

I november och oktober sänder jag alla (så långt som lagret räcker eller vad det nu brukar heta) som direkt av mig beställer boken "Lev mer på mindre" den lilla boken "Att våga" på köpet. Den kan du ge till någon som du vet går och drömmer om att förändra sitt liv, men inte riktigt kommer till skott.

Ett smakprov på boken "Lev mer" hittar du här och boken "Att våga" hittar du i elektronisk format här. Beställer gör du enkelt genom att sända mig ett mail på adressen till höger. Skriv vad du beställer och din adress. Så dimper böckerna ner i postlådan tillsammans med ett bankgiro. Enkelt och behändigt. Jag vill redan nu påpeka att böckerna förpackas ekologiskt, d.v.s. i returmaterial så förpackningen är inte alltid världens snyggaste, men den fyller sin funktion och tär inte så mycket på miljön : )

Priset för boken "Lev mer på mindre" är 36 € (ca 310 SEK) och då ingår porto i priset. Vill du ha den signerad med en liten hälsning är det bara att meddela så funkar även det bra : )

God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.