fredag 8 april 2016

Jag och Kaj delar våra bästa odlingstips

Älvbyarna (där jag bor) har startat en egen kursgård. Tillsammans med min vän Kaj får jag äran att vara en av de första föreläsarna. Vi kommer att prata om våra bästa odlingserfarenheter (utan att smussla med våra misslyckanden) och inspirera med våra tankar om att ur egen trädgård få mat på våra fat.

Kursen är på svenska och det finns mycket tid till att ställa frågor och diskutera. Vi tror ju konstigt nog inte att vi är de enda som kan odla. Jag kommer att sälja min självhushållningsbok och blir mina tomatplantor och gyllenbär så stora att jag vågar visa upp dem säljer jag även en del tomatplantor av de sorter jag gillar allra mest.

Välkommen med! Men kom ihåg att anmäla dig eftersom platserna är begränsade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.